Catrice Frozen Rose lipstick review

18 apr

Sinds Catrice de nieuwe lippenstiften heeft uitgebracht ben ik helemaal fan! Volgens mij ben ik niet de enige want heel veel beautybloggers  hebben de lippenstiften van Catrice gekocht tijdens de 1+1 gratis make-up actie bij de Kruidvat. Pigmentatie is geweldig en het is zeer budgetproof! Lees meer voor een uitgebreide review van 1 van mijn lievelings lippenstiften!

WAT ZEGT CATRICE

Kleurverslaving gegarandeerd: Ultimate Colour maakt je lippen sprankelend met hooggepigmenteerde, rijke kleuren. De zachte en crèmige textuur blijft extreem lang zitten, verwent je lippen en geeft een prachtige dekkend resultaat.

DE VERPAKKING

De verpakking maakt deze lipstick juist zo lekker luxe. Zwart en classy! Op de onderkant van de lipstick staat een sticker met de naam en het nummer. In de lipstick zelf staat ” Catrice ” ingegraveerd. Doet me een beetje denken aan Chanel lippenstiften.

RESULTAAT

Ik heb de lipstick in de kleur Frozen Rose 130. Het lijkt een beetje een barbie-kleur , perfect voor mij. Daar houd ik echt van. Wat een prachtige lipstick! Er zit veel pigment in , de verpakking ziet er goed uit en de lipstick zelf ruikt ook nog eens heel lekker. Over de prijs hoef je je ook helemaal geen zorgen over te maken! Het is zeker niets voor niets 1 van mijn favoriete lippenstiften!

 

De lippenstiften zijn verkrijgbaar in 16 (!) verschillende kleuren en kosten €3.99 per stuk. Catrice is verkrijgbaar in de Kruidvat.

19 Reacties to “Catrice Frozen Rose lipstick review”

  1. deijsprinses 18 april 2012 bij 10:34 #

    Oh, hij is echt heel erg mooi en gepigmenteerd!

  2. Cherel 18 april 2012 bij 15:03 #

    Ziet er goed uit!
    xoxo

  3. oursecondlove 18 april 2012 bij 17:16 #

    ik hou ook erg van de lipsticks van catrice! x Bianca

  4. pimpernell 18 april 2012 bij 18:17 #

    Alhoewel ik deze prachtig vind is hij helaas te ‘koel’ voor mij…

    • BeautyGlitter 18 april 2012 bij 18:29 #

      Ja de kleur zelf is best gewaagd! Gelukkig hebben ze een groot assortiment met andere kleuren 🙂

  5. MissEvie.nl 18 april 2012 bij 18:45 #

    Wauw hij is echt prachtig!! Goede budget lipstick 🙂

  6. Mariel 18 april 2012 bij 19:19 #

    Mooie kleur!

  7. Amanda 18 april 2012 bij 20:11 #

    Ik vind hem er heel erg mooi uitzien!

  8. Beauty Koning 19 april 2012 bij 02:06 #

    Oh my, wat een prachtige lipstick om te zien! Zowel met flits, als zonder flits. Gewaagde kleur, maar ergens vind ik dat altijd leuker. Kan een lipstick nog mooier maken. ^^ Hij staat je ook damn goed!

  9. Klara (@KlaraKruskova) 19 april 2012 bij 14:34 #

    Prachtige kleur. x

  10. Laura 19 april 2012 bij 14:57 #

    Aaaaah! Een mede fan! Ik heb zelf ook Frozen Rose gereviewd vorige week and i love it!

  11. Sanne 19 april 2012 bij 16:04 #

    wauw hij ziet er erg mooi uit 🙂 xx

  12. Tessabd 24 april 2012 bij 18:08 #

    Ik heb hem toevallig nu op! heel leuk is ie idd lekker barbie :d

  13. Simone 24 april 2012 bij 21:39 #

    Leuk; ik heb hem ook pas op mijn blog getest! (Hier: http://chicadeahora.blogspot.com/2012/04/shoplog-make-up-aankopen.html)

  14. Selma 27 april 2012 bij 21:19 #

    Morgen is de 1+1 actie bij de Trekpleister!

Plaats een reactie