Victoria Secret obsessie

1 mei

Jullie kennen Victoria Secret vast wel. Het beroemde lingerie merk met de prachtige modellen genaamd ” the Angels ” . Ze hebben niet alleen prachtige lingerie en bikini’s , maar ook hele mooie beauty producten. Je hebt het vast wel een keer voorbij zien komen ; een bekende bodysplash van Victoria Secret ! De eerste winkel in Europa van Victoria Secret kwam in Nederland op de luchthaven schiphol. Helaas kan je er alleen naartoe als je achter de douane moet zijn. Ook verkopen ze alleen make-up , panty , shirts etc. en geen lingerie. Ik vind het niet erg want ik vind de beauty producten ook geweldig. Helaas ga ik nooit op vakantie met het vliegtuig.

Er zijn natuurlijk een aantal Nederlandse webshops waar je beauty producten van VS kan kopen. Ik doe het zelf nooit omdat de producten best prijzig zijn en ik ze liever in de winkel zelf wil ruiken. Voor mij blijft het dus alleen kwijlen bij de prachtige foto’s van de producten op tumblr. Ik heb de mooiste foto’s voor jullie uitgekozen , geniet ervan !

Hebben jullie al iets van het geweldige merk ?

24 Reacties to “Victoria Secret obsessie”

  1. deijsprinses 1 mei 2012 bij 13:06 #

    Hier moet ik jammer genoeg ook naar staan kwijlen :/

  2. joycelysanne 1 mei 2012 bij 13:56 #

    ik vind het een mooi merk, maar ik ben (nog) geen fan!

  3. Klara (@KlaraKruskova) 1 mei 2012 bij 15:18 #

    Er moet zeker een VS in nederland komen 🙂

  4. Louna Beauty 1 mei 2012 bij 17:45 #

    Waaaaromm nog steeds niet in NL?

  5. maes caroline 1 mei 2012 bij 17:45 #

    waar kun je ze online kopen heb je een naam van een webshop in nl?

    ps: heel toffe leuke site heb je je doet dat goed!

    caroline 🙂

  6. Jorinde 1 mei 2012 bij 18:03 #

    Mooie foto’s!

  7. Cherel 1 mei 2012 bij 19:28 #

    Aaah ik wil hier ook zooo graag iets van hebben…
    Die shows van hun ook, prachtig gewoon…
    xoxo

  8. MissEvie.nl 1 mei 2012 bij 19:45 #

    Oh wat een fijne producten, er moet snel een winkel in Nederland komen!

  9. Lisa 1 mei 2012 bij 21:36 #

    wat een superleuke producten! echt zo jammer dat er geen winkel in nederland is..

  10. Laura 1 mei 2012 bij 22:15 #

    Super leuk!

  11. Peggy Timmermans Visagie 1 mei 2012 bij 22:20 #

    Qua beauty ken ik het merk eigenlijk helemaal niet..ben best benieuwd dat wel!

  12. Paola 2 mei 2012 bij 12:37 #

    Dit lijkt me zo’n leuke winkel!

  13. begirlish 2 mei 2012 bij 14:01 #

    Ik heb er nog niets van maar vind het zoo leuuk! ❤

  14. Golden White Décor 3 mei 2012 bij 06:36 #

    0o0o0o gotta love victorias secret! Hugs form California! xx,
    The Golden Girls

  15. Marjorie 4 mei 2012 bij 23:33 #

    Ik heb ook een erg grote obsessie voor VS haha. Heb ook veel dingen van Victoria’s Secret in mijn bezit. Vooral van de PINK lijn. :’)

    • BeautyGlitter 4 mei 2012 bij 23:36 #

      Ohh dat meen je niet ! Mag ik nu even heel jaloers zijn ? haha. Ik vind de PINK lijn ook veel leuker =)

      • Marjorie 4 mei 2012 bij 23:38 #

        Hahaha! Je moet gewoon de kleding van de PINK lijn online bestellen want de maten vallen niet groot en ook niet klein uit. Precies goed dus 😀

      • BeautyGlitter 4 mei 2012 bij 23:41 #

        Jaa , ik zat er ook aan te denken om een grote bestelling te plaatsen bij VS! Helaas houden de verzendkosten me tegen ook op eBay =(

      • Marjorie 5 mei 2012 bij 00:10 #

        De verzendkosten zijn toch niet zo veel? Of heb ik dat mis? Haha.

  16. Tessabd 5 mei 2012 bij 19:23 #

    zalig he! Ik zou me ook laten gaan in een VC winkel. In Antwerpen zouden ze in een afro shop enkele VC beauty producten verkopen!

Plaats een reactie