Beauty Blender ( budget versie )

11 mei

Iedereen kent de populaire Beauty Blender al! De Beauty Blender is een bekende make-up spons waarmee je egaal je foundation en concealer aan kan brengen. Ondertussen zijn er al verschillende budget versies uitgekomen die ik vandaag review !

WAT IS HET

Beautyblender is een spons welke zacht aanvoelt en flexibel is. Door de flexibiliteit vormt de Beautyblender perfect naar de countouren van je gezicht. Foundations en Blush worden makkelijk aangebracht met de Beautyblender.

GEBRUIK

Je kan de beauty blender zowel nat als droog gebruiken. Ik gebruik hem meestal nat omdat hij dan groter wordt en minder foundation zuigt! Je bounced als het ware met de beautyblender op je gezicht om een egaal effect te krijgen zonder strepen etc.

RESULTAAT

Ik heb de BeautyBlender op buyincoins.com besteld, je kon helaas geen kleur opgeven die je wilde. Ik kreeg een blauwe toegestuurd , stiekem wou ik een roze maar was ik wel blij dat niemand deze had. De BeautyBlender kwam een beetje beschadigt aan, gelukkig ging dat al snel weg. Ik merkte meteen dat ik hem groter wou en ik besloot om hem nat te maken. Tijdens het aanbrengen van mijn foundation merkte ik meteen al waarom haast elke blogger hier enthousiast over was! De blender brengt de foundation zo mooi aan, veel beter dan met een kwast of je vingers. Ik zou hem dus zeker aanraden! Het enige nadeel is dat de spons natuurlijk meteen vies is, en je hem vaak moet schoonmaken.

” de BeautyBlender nat ”

Ik heb de BeautyBlender op BuyinCoins besteld, maar je kan hem ook op eBay bestellen :

BiC : Link

eBay : Link

Hebben jullie de BeautyBlender al geprobeerd ?

14 Reacties to “Beauty Blender ( budget versie )”

  1. beautybootable 11 mei 2012 bij 14:02 #

    Ziet er wel speciaal uit. Deze kende ik eigenlijk nog niet. Ook nog nooit tegengekomen ofzo :p Leuk!

  2. jessy125 11 mei 2012 bij 14:07 #

    ik ben er erg benieuwd naar! mijn oudere beautyblender moet vervangen worden!

  3. Comemoda 11 mei 2012 bij 14:24 #

    Ik had zelf nog nooit eerder van de beauty blender gehoord, wat geinig zeg!

  4. Cherel 11 mei 2012 bij 14:45 #

    Fijn dat er een goede budgetvariant is!
    En ik vind deze blauwe kleur ook wel erg leuk 🙂
    xoxo

  5. beautiesatwork 11 mei 2012 bij 14:54 #

    nog geen beautyblender in mijn stash 🙂

  6. SpringVibes 11 mei 2012 bij 17:49 #

    Ik ben dól op mijn beautyblender! Ik heb hem bij enchantra gekocht, en hij werkt zó fijn! Ik kan echt niet meer zonder 🙂
    x Ella

  7. Jorinde 11 mei 2012 bij 18:24 #

    Ik heb ook een neppe beautyblender en hij werkt erg fijn.

  8. sinnerbeauty 11 mei 2012 bij 21:02 #

    Ik heb er toch ook al veel goeie reacties over gelezen, dus misschien moet ik mijn mening eens herzien en dit aanschaffen… Ik zweer namelijk bij mij Dior foundationbrush, deze is echt heel goed !

  9. Malou 11 mei 2012 bij 23:58 #

    Ik heb er nog geen, maar ik ben er wel heel benieuwd naar 🙂

  10. Beauty Koning 12 mei 2012 bij 02:49 #

    Ik vind de blauwe kleur wel wat hebben hoor! Toen ik hem zag dacht ik meteen: “hey gave kleur!” 😀 Eyecatcher in een ander kleurtje. De beautyblender is ook echt amazing. 🙂

  11. Lotte 12 mei 2012 bij 09:44 #

    Lijkt mij heel fijn werken!

  12. deijsprinses 12 mei 2012 bij 10:47 #

    Ik heb hem nog niet maar het begint te knagen 😉

  13. begirlish 13 mei 2012 bij 14:53 #

    Ik heb hem ook besteld op ebay, duurt volgens mij nog wel even voordat hij komt, maar ben er heel benieuwd naar!

Plaats een reactie